Utvecklas, bli bättre, gör vad du vill göra, följ din dröm, du är unik.. Jag är unik...

Hej vänner!
Hur mår ni? Vad har hänt sedan sist? :)
Det har rullat förbi en löningslördag.. Den bästa lördagen i månaden, enda gången jag verkligen känner att jag "måste" ut och skaka rumpan och spana på gävleborna.. Så blev det och roligt var det =)
Veckan har jag jobbat på som vanligt..
Men denna dag har jag faktiskt gjort något nytt spännande och lite små läskigt.. Hehe.. Jag har varit i Uppsala och jobbat där på Ecco! Haft en liten utbildningsdag och lärt mig massa nytt =) Är en driven säljare, men kan bara bli bättre, få nya kunskaper, utvecklas mer och mer.. Och det gillar jag, lära mig nytt, utvecklas, bli bättre, prova nya saker, utvecklas helt enkelt :) Det var lärorikt och roligt idag, är hel nöjd :)
Nästa gång kanske jag ska försöka mig på stockholm? Hmm...Har mejlat angående extra jobb, får se hur det går =)
Min dröm är ju att bosättas i Stockholm, börjar bli dags nu, känner både kroppen och sinnet =) Jag får ta och börja sakta men säkert.. Pändla någon dag då och då, ja det låter väll som en bra början.. känna och klämma lite på andra platser helt enkelt.. Det kan leda till förändringar och positiva sådana.... Livet är en bergodalbana, går fort, men är roligt, spännande och lite små läskigt.. Du bestämmer vilket tempo du åker genom livet, jag vill testa mycket, vet nog inte exakt vad.. Men jag låter tiden, dåtiden utvisa!
Minns gårdagen, dröm om morgondagen, lev idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0