Fartfylld dag :)

Jag är lite arg på mig själv! Eller väldigt mycket arg.... Insåg precis att det är onsdag idag.. Alltså var det ju tisdag igår (Nähe?!) Och jag missade, MISSADE min favorit serie.. Hur kunde jag vara så virrig?! Desperate Housewife.. Hur kan man bara göra en sådan miss... Suck!
Idag har varit en bra dag, började med utbildning och god frulle på jobbet, begav mig direkt efter det på en lång promenad, så skönt! Slaskigt ute är det, men det är det värt nu när snön smälter bort =)
Sen blev det tillbaka till Ecco för att kränga massa vårskor, för nu mina vänner är våren här på riktigt! Så ner i källan med vinterjacka och vinterskor och allt som har med vintern att göra! Okej?! =)
Nu blir det lite fika bestående av Brämhults svartavinbär och blåbärs juice med banan och keso i en tallrik! Har min vän Elli lärt mig och det är faktiskt riktigt mummsigt och ett perfekt mellanmål!
Gymmet väntar! Det är ett måste, inte alltid roligt men tvingar mig själv dit! Hallå, det är ju sommar snart! Min kropp säger "Hjälp, kom igen Amanda, skynda på nu!" ......
Fick nyss meddelande av min fina Annapanna! Hon har bokat flyg och flaxar hem på fredag! Heeelt underbart ska det bli att träffas =)
Ingen är som du! ♥
Vad ska vi hitta på för bus måntro? =)
Vill du ha en glass? Jaaaa. Men då tar vi väll en glass då!!! HAHAHA... På kos, där allt hände..
Bus bus massa bus...
Ha en fin kväll alla vänner!
KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0