Underbar dag :)

Haft en supermysig dag och kväll hos Eva,Raj och Mayalu!
Busat och kramats med Maysan i massor!
Babblat på med Eva.. Fikat, ätit, fikat, ätit.. Hehe men det gillar ju jag ;-) Skulle jag flytta hem till dom skulle jag bli fet, och då menar jag fet på riktigt! Jag Älskar verkligen nepalesiska Mat! Heeelt underbar, det är orgasm för munnen det kan jag tala om... Tycker Raj ska öppna resturang här i stan, tror det skulle gå jätte bra! Kan han lyckas med det i Indien kan han verkligen göra det här, skulle behövas och garanterat bli populärt :)
Sockersötaste tjejen! ♥
Nu är damen trötter, slockar nog vilken sekund som helst...
Ett avsnitt av stylisterna bara!
Imorgon blir en bra dag! Ska ju träffa Anna =)
Ha det bra alla vänner!
Puss och Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0