Mysfika med Saris :)

Hej på er!
Hur är det mer er alla?
Händer det något roligt i era liv?
Jag har jobbat och efter det haft en riktig mysfika med min gamla goa vän Sarah! =)
Va längesen vi umgicks nu, men inte en dag försent! Prata gamla minnen, så sjukt mycket galna saker vi gjort  ihop, herregud bara man pratar om det skäms man så man vill sjunka igenom betong! Hehe men mycket roliga minnen kan jag tala om! =) Ojoj så mycket tok! Ni skulle bara veta vad jag haft för mig i mina tonår, hehe...
För tre års sedan, Jag, Sarah och ett härligt gäng tjejer tog en tripp till stockholm i Limo.. Oj vad det var roligt =)
En massa andra minnen och skoj =)
Tack för en fin kväll Saris!
Nu garva åt alla sjuka people i bb huset :)
Godnatt och Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0