Min vardag rullar på som den ska.. =)

Hej fina ni!
Dagarna rullar på.. Jag har jobbat, träffat vänner, tränat och ja det vanliga =)
Vad händer i era liv? Något nytt och spännande?
Någonting som verkligen hänt är väll att solen och våren börjar titta fram?! Så underbar känsla att dra på sig skinnjackan (Vinterjackan har åkt ner i källaren, och det med glädje!!)  kila ner på stan, gå på asfalten och solen skiner, gräset börjar sakta men säkert synas riktigt bra..Åh snart är gräset grönt, vår jackan för varm.. Åh jag är verkligen en sommartjej rakt igenom! Ibland funderar jag på varför jag bor här i kalla Sverige?! Hmm.. För att älska utlandet när man väll kommer dit kanske, hehe =)
Kvällen bjuder på en långpromenad i friska luften! Min nyblivna singelvän (ÄNTLIGEN) Tessilago kommer hit på mys!
Först ska jag sleva i mig kvällens middag, Köttfärssås och spagetti.. Jag är drottningen i köket (Ibland)
Ha en toppen kväll!
KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0