Lördag it is! Och en finkväll blir det =)

Hej alla fina!
Då var det helg igen! Alltid lika trevligt =)
Igår fredag var jag ledig, åkte hem till valbo och lekte med lilleRasmus hela dagen :) Vi tog en lång promenad i snökaoset! Hmm, hur tänkte jag där?! Hehe, skönt i luften var det absolut bara synd att inte vägarna var så bra plogade :) Nu får snön vara borta, punkt och slut!
Blev en tur på Ikea, fick med mig massor med smått och gått!
Mat och mys med alla syskonen, Älskar dem så! Kan krama sönder i timmar! =)
Kvällen blev det hem till mig med Tess, mys på högnivå med babbel och filmer =)
Lilleman alltid lika go och glad :) Oavsett väder! ♥
Ha en fin helg alla vänner!
Jag har precis kommit hem från jobbet, idag har jag varit på DinSko!
Ska sadla om till något fin fint och ut på middag med mina Ecco tjejer! Det ska bli super trevligt =)
Hem till Bella först blir det, se hennes nya lya och ta en fördrink :) Sen har vi bord bokat på Mezopotamya! Ser ut att bli en kanon lördag helt enkelt !
Hörs, puss och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0