Längtar efter..... Min vän Anna, semester, sol och avkoppling!

Hej på er!
Vad gör ni en kväll som denna? =)
Jag sitter i soffan och slappar framför datorn, längtar till värmen och dreglar över alla resesidor.. Jag kan sitta i timmar... Längtar, leer och njuter! Jag är så taggad på att bara spara pengar och dra när jag har semester till sommaren! Önskar jag kunde åka till min BästisAnna också såklart, hon befinner sit i Italien och jag här.. It's sucks mina vänner! Totalt! Jaja, packar väll väskan och drar och hälsar på snart! (Sommar, men helst innan) men vart är hon i sommar måntro?! Det vet varken jag eller hon... Det är ju de som är de roliga, äventyret! =)
Fiskorv, vi måste se till att ses och det är snart! Ok?! ;-)
Älskar dig Annapanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0