Hej hopp!

Hej hopp!
Känns som detta har varit en lång dag, som äntligen lider mot sitt slut! =)
Har jobbat dagen lång, efter det träffat upp min fina vän Elli, ätit en hamburgare .. Måste citera Elli "Amanda, tycker du detta är nyttigt förstår jag varför du gått upp i vikt" HAHAHAHA... Nej mina vänner, jag tycker inte det är nyttigt och jag vet att jag har syndat idag ;-) hehe! Men ibland får man..
Vi har varit och handlat massa gotta till på lördag, mycket olika ost/kex, frukter osv...
Två av mina närmaste vänner fyller dagarna i varann så vi har bestämt för att slå ihop det och fira bägge på lördag hemma hos mig, Tessan och Elli blir 23 och det måste firas med massor med gotta, vänskap, kärlek, skratt och skojj :) Och lite vin på det... =)
Längtar redan, ska bli super trevligt!
Nu ska jag garva åt galningarna i BigBrother huset, så underhållande enligt mig!
Ha en mysig kväll!
KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0