Det känns bra nu :)

HappyMandy =)
Gissa vad jag gjorde igår?
Åkte till Arlanda och hämtade hem min fina bästis Anna!
Har jag tjatat mkt om henne iveckan? Haha.. Kanske men saknat henne så och nu är hon hemma igen och det känns så bra :)
På hemresan skratta Anna åt mig, jag hade nog tusen för många frågor och ville veta allt ;-) Sen blev det hem till Råhällan för mys :)
Idag har jag jobbat hela dagen lång! Jag och Bella har vart grymma säljare idag.. Oj vad mycket skor vi sålt (Och tillbehör of course!) Jag har sagt det flera gånger förr men jag säger det igen.. Det är så roligt att jobba lördagar! =) Vad jag än gör så är humöret på topp då, hela kroppen känner helg känslan! =)
Klockan är 18 och solen lyser, heeelt underbart! Jag tar mig ut på en promenad! Måste komma ut lite och få lite frisk luft! Så jag blir pigg och får ny energi till ikväll!
Hoppas ni haft en fin lördag och en fortsatt trevlig helg :)
KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0