Bra start, mycket bra..

Hej kära vänner!
Nu vecka, nya tankar, nya planer, nya tag! Man kan se det som ett nytt kapitel, en nystart och ja det finns många sidor och hörn vi kan se det från.. Måndag är det iallafall och jag är redo för en ny vecka =)
Det som än så länge hänt är att jag haft en lyxig morgon enligt mig själv... Struntande i att ställa någon hemsk signal på ringning att vakna till, utan vaknade när kroppen själv ville det.. Klockan 11 ;-) Men skönt att ta en sovmorgon ibland det är det =) Någon sol syntes inte till, men plusgrader var det jag begav mig ut på en liten promenad i fina boulongen och årets första runda i "Hälsans stig" Love it :) Mys mys mys.. Ska bli många dagliga rundor där i fin väder framöver..
Efter en lång dusch la jag mig på sängen för att äta en lång stor frukost till lite tv tittande.. Nu har jag även myst med en bok, kvalitetsmorgon! Ohyes!
Nu ska jag kila ner till stan, till Karen för att få fina naglar.. Undrar vad jag hittar på denna gång =)
Lovar er en bild på resultatet!
Ha nu en fin dag och en fin spännande vecka!
Kärlek på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0