Sommarmys =)

Glad påsk på er alla vänner! =)
Jag hoppas ni äter mycket god mat och äter mycket påskgodis (Gärna från ett fint påskägg) Jag ska unna mig ett litet ägg fylld med det bästa!
Jobbat idag, fullt ös på Ecco, oj vad kunderna längtat efter lön så de fick inhandla sina fina sköna skor! Härligt =)
Shopping suget i mig sprudlade också! Men "duktig" som jag var så gick jag raka vägen hem för att betala varendaste tråkiga räkning först, hehe.... Men sen traskade jag ner till bästa butiken VILA och gick lös! =)
Så himla glad! För mina små promenader och lite träning har gjort underverk, jag kan ha min "vanliga" storklek på Jeans igen, wiho och det firades givetvis med att köpa ett par nya =) Blusar, smycken blev det också =)
Sedan mötte jag upp min fina vän Chris och gick till Mingel&Bar, då kom även Nathali och Bettan, det blev mat, ett glas vitt och massa skratt! Satt utomhus och det var så mysigt och skönt, riktig sommarkänsla att kunna sitta ute, lite kvällssol och skippa jackan! Underbart..
SommarAmanda 2010.. Ser fram emot sommaren 2011 så mycket! Vet ni det läskiga?! Jag har ingen aning vad som händer denna sommar! Tiden känslan och Nuet för utvisa!
Nu är jag hemma och ihoppad mysdressen! Underskattat det med :)
Ska sätta på filmen " The Switch" och se om den bjuder på något roligt!
Ha en fin kväll och en riktigt bra påsk!
KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ååh vad söt du är gumman. Och snart ska jag pussa på dig <3 Jag är så glad över att ha dig i mitt liv <3

2011-05-08 @ 20:43:39
URL: http://minegnahuvudroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0