Hemskheter drabbar vem som helst..Även den bästa..

Hej på er kära läsare!
Vad har hänt i dagarna?
Jo jag kan börja med att tala om att jag varit klantig och stukat foten rejält! ;-/ Legat sedan lördags med en ond fot och varit handikappad, inte kunnat gått och jag lovar er, kryckor är inte min grejj! Tur att jag har min bästa vän Annispannis som varit här och agerat sjuksköterska/kock och allt man kan tänka sig =)
En tråkigare sak till än mycket tråkigare.. Vi har dödsfall i familjen, så känner inte för att blogga, sitta vid datorn osv.. Har annat att tänka på helt enkelt..
Kan inte fatta att det är sant.. Men verkligheten kan vara hård, väldigt hårt..
Min älskade fina Farmor har somnat in... ♥ Nu får hon vila och ro... Slipper smärtan, kampen och väntan... Om vi ska se det från det positiva ögat.. Men jag blir ledsen/arg att hon överhuvudtaget skulle behöva utsättas för denna sjukdom! Jävla Cancer, inte att leka med! Spelar ingen roll vad vi gör, det kan drabba vem som helst, även den bästa.. Nu hände det Farmor, min fina Farmor.. Alldeles för tidigt och alldeles för fel! Du kommer alltid vara med oss, finnas i minnet och sinnet.. Jag älskar dig min fina Farmor! Nu är du en ängel, våran skyddsängel! ♥


Hoppas ni mår bra alla vänner!
Nu ska jag kurera några dagar..
Umgås med familj och vänner..
Sköt om er.
Puss och Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Faster

Fint skrivet om <3 farmor <3 Amanda <3

Hoppas du är bättre i foten!

Kram

2011-04-08 @ 16:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0